Zo gaan wij er mee om.
Wij begrijpen dat COVID-19 enorme impact heeft op alle ondernemers in Nederland. Easy Payment Services is er voor ondernemers. Te alle tijden denken wij met je mee. Je mag bij ons van het volgende uitgaan:
Huidige klanten:
EPS blijft de reguliere facturatiestroom doorvoeren. Ondernemers worden per kwartaal of maand gefactureerd. Dit zal voor nu zo blijven plaatsvinden. Mocht jouw bedrijf in de problemen komen met onze facturen, dan vragen wij individuele ondernemers contact met ons op te nemen over alternatieve betaalafspraken.
Uitlevering bestelde pinautomaten:
Zolang jouw onderneming dicht is, is een pinautomaat vaak overbodig. Voor het verzenden van de bestelde pinautomaat nemen wij eerst contact met jouw op over de levering. Wij factureren namelijk vanaf leverdatum en vanwege de situatie schuiven wij deze datum in overleg graag voor je op.
Bestelling nieuwe pinautomaten:
Niemand weet hoe lang deze situatie duurt of wanneer de horeca weer open kan/mag. Wij snappen wel dat jij met het oog op de toekomst al bezig bent met het op orde hebben van de pinapparatuur voor het zomerseizoen. Bij EPS kun je alvast bestellingen doen met uitgestelde levering en betaling. Zo is de administratieve rondslomp al geregeld en ontvang jij de pinautomaat op een flexibel moment.
Zomerseizoen
Bij EPS huur je een pinautomaat voor ieder ogenblik. Je zit niet direct vast aan een jaarcontract, maar je kunt ook voor bijvoorbeeld één tot zes maanden een pinautomaat huren. Vooral als je juist in de zomerdrukte om een extra PIN verlegen zit, maar niet het hele jaar de kosten wilt dragen. Ook hier kun je vast je bestellingen voor doen. Uiteraard zijn we hier ook flexibel met levering en facturatie vanwege COVID-19.